söndag, januari 05, 2014

Fotoutmaning 2014 - januari


Jag ger inga löften till nyår, det är inte min stil. Några förhoppningar, önskningar, tankar och idéer brukar jag däremot ofta ha. En av dem för 2014 är att lägga lite tid och energi på fotograferandet. Jag gillar verkligen att fota, egentligen, men just nu blir det mest bara Algot på foto (inte det sämsta förvisso, men livet består ju faktiskt av ett par saker till: maken och jobbet ;). För att kicka igång inspirationen har jag helt enkelt tänkt utmana mig själv varje vecka med ett nytt foto-tema. Att fota varje dag för mig blir inte bra, då gör jag det - men fotona blir dåliga och inte direkt "användbara" (att min mobilkamera är dålig gör det ju inte lättare), med ett tema i veckan har man (jag) god tid på sig. Jag tänkte tagga dem på instagram som #fotofjorton. Här kommer januaris (jag vet, lite sent för vecka ett - men en magsjuka golvade mig tidigare i veckan. Hmpf). Häng på vettja!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar