fredag, oktober 18, 2013

Jag ångrade mig!

Jackan fick åka tillbaka till butiken, jag tyckte inte den satt tillräckligt bra för sitt pris...

Igår hade vi barnvakt, M som läser en utbildning här i Umeå bor över hos oss ibland, och ställde upp som barnvakt åt Algot - superlyxigt tyckte vi som passade på att besöka nya Köksbaren. På väg dig gick vi in på Stadium för att titta på vinterjackor, då tog jag på mig Womens Taylor Coat från Didriksson, och sa (redan när jag trädde i armarna) - Här är den! Så idag lämnade jag tillbaks den svarta jackan och köpte en härligt röd i stället:
Den är vind- och vattentät, andas, och är en rätt lång modell - det är skönt! Dessutom satt den riktigt bra, vilket jag inte är bortskämd med. (Ytterligare ett plus är definitivt att priset nästan var hälften jämfört med den tidigare jackan...)

Nu saknas bara vinterskor - men att hitta lagoma såna brukar vara ett äventyr...

1 kommentar:

  1. Anonym12:41

    Som sagt snygg jacka - och bra köp :)
    /Rebecka

    SvaraRadera