fredag, april 12, 2013

Kors i taket

Idag har Algot varit nöjd utan att vara i någons famn en lång stund, och sedan nöjd i min famn i ett par timmar! Nu på eftermiddagen somnade han utan problem själv i babysittern. Jag hoppas på en ny trend som inte innebär att han bara är nöjd när han äter, sover eller är i någons famn.

I övrigt har vi lunchat med I-M idag (fast hon var 45 min sen, så det var mest jag som lunchade. Kändes lite som om jag hittat på en kompis att lunchdejta med ;). Eftersom Algot inte somnade förrän vid 2-tiden i natt ställde jag väckarklockan på 9 för att hinna duscha och äta frukost (nej, han sover förstås inte över nattmålen men äter han vid 7.30 så somnar jag lätt om) - sedan sov jag över väckarklockan och vaknade vid 10, när Algot ville äta... Så 10.50 låg vi fortfarande kvar i sängen och jag skulle vara på Kristallen 11.30. Nåja, vi hann, även om dagens första måltid fick bli lunchen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar