måndag, april 01, 2013

Efter en

besvärlig nattning - jag vet inte vem som var mest ledsen, Algot eller jag - där det tydligen var oerhört obehagligt att somna (så fort det var nära började han skrika...). Vi somnade vid 2-tiden till sist, efter flera svängar i bärselen och en extra amning. Nåja, arbetsrummet blev nästintill välstädat i vart fall (eftersom somliga inte vill att mamma är stilla när man är i bärselen) ;) Maken väckte mig (för att säga godnatt) när han kom hem från jobbet vid 8.40 - men sedan sov vi vidare till 10. Eh? Tror jag ska satsa på "extra amning" innan läggdags ikväll med ;)

Edit: under dagen idag har jag städat diverse virtuella skrivbord i stället, kopierat bilder och rensat. Skönt med virtuell ordning ;)

1 kommentar:

  1. Virtuell ordning är svårt, men ack så skönt när man har den! :) Försöker fortfarande komma på ett smidigt backup-system här hemma... :D

    SvaraRadera