torsdag, februari 28, 2013

Saker jag vill göra

nu, som ledig. (Eh, ja, vi får väl se vad som blir gjort. Kanske lägger jag upp fötterna i soffan och äter praliner semlor i stället? Lägga upp fötterna i soffan gör jag nog definitivt - jag och mina hjärtsviktspatienter har en del likheter just nu, långsam gång, flåsande andning och bensvullnad ;). Hur som helst, här kommer en liten lista:
- fotografera huset/renoveringarna i dagsljus så ni också får se
- baka (mmm, fylla frysen med kakor. Chefen föreslog dock surdegsbröd - tyckte han att 15 kg plus var tillräckligt kanske?)
- sova (fast sista dagarna har det blivit en tupplur varje dag i stort sett).
- städa (bör nog göras innan punkt 1, egentligen ;)
- måla fönsterbrädan i barnrummet (förvånansvärt svårt att hitta en ny i storlek 50 cm-isch). 

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Blev ett lugnt firande i soffan med alvedon och kalla drycker nära.

      Radera