söndag, januari 20, 2013

Pust

vilken helg. Efter att inte ha haft några större saker inplanerade på evigheter (bortsett från småsaker som jul och nyår förstås ;) så slog vi på stort i helgen (eller drabbades av det gamla kända varför-måste-allt-hända-samtidigt-egentligen?) I lördags var det barndop och sedan middag på Tapas med ett gäng glada tjejer (fast då fick maken stanna hemma ;).

Idag var det först gravidfotografering hos Andreas på FotoNord (som även tog våra bröllopsfoton). Vi har redan fått se de bästa (60+) bilderna, hur man nu ska kunna välja ett prismässigt överkomligt antal av dem? Han hade för övrigt flyttat (företaget alltså, vart han bor vet jag inte) sedan vi tog våra bröllopsfoton, så det var bara tur att M kollade vart vi skulle innan vi åkte (fel). Nu kom vi rätt på första försöket. Sedan kom Evelina, Sara och lille Vilmer på besök - riktigt roligt, det var länge sedan vi sågs!

Hmm, någonting säger mig att helgerna framöver kommer vara lite mindre ambitiösa - jag känner mig inte alldeles utvilad direkt, men roligt har det varit!

Sedan har jag förstås också, på sedvanligt söndagssätt, pratat med myrföräldrarna i telefon. Myrmamman är nog förresten den enda som inte låter sig distraheras av att den hon pratar med råkar tappa telefonen i golvet... ;)

(Så nej, ingen matsedel och ingen veckohandling. Suck, jag gillar inte att handla på måndagar...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar