söndag, januari 13, 2013

#fmsphotoaday - vecka 1

Jag vet, lite sent, men jag och min mac var inte riktigt överens om hur jag skulle överföra bilder...

Day 1 -  Today:
Photobucket
En härligt slö nyårsafton i soffan med Band of Brothers, Game of Thrones och diverse onyttigheter.

Day 2 - Something new
Photobucket
Lite ny inspiration för renoveringen - kan behövas...

Day 3 - (in my) Heart
Photobucket
Diverse fix inför den nya familjemedlemmens ankomst. 

Day 4 - The view of mine
Photobucket
En vanlig syn: maken på andra sidan skrivborden. Vår gata, framförallt ser vi den på morgon och kväll ;)

Day 5 - Movement
Photobucket
Inte någon direkt kroppslig rörelse, nej ;)

Day 6 - (the love of) Mine
Photobucket


Man kan förstås börja närsomhelst, tänker jag. Här finns det mer information.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar