lördag, oktober 13, 2012

Steppare

Den här veckan har jag planerat extremt dåligt, och avslutas i morgon med jour 9-19... Hur som helst, i måndags var det besök på mvc, jag förstod ärligt talat inte varför vi/jag skulle dit. Det tog c:a 10 minuter och bestod bara i att jag blev tillfrågad hur jag mådde?! Meningslöst... Nåja, hade i vart fall med mig Magne, så jag var inte själv i alla fall :) Det bästa var i vart fall att vi fick datum och tid för rutinultraljudet, det blir (som vi ville) i "flyttveckan", den 18 oktober klockan 10.00. Igår var det inflyttningsfest hos Maria Eriksson, hon och Sofie läser tydligen min vanliga blogg och hade listat ut det där, så det fanns alkoholfritt till mig! *tummen upp* Även om jag först var väldigt envis på att jag inte ville ha något...

Annars känner jag mer och mer sparkar. Känns märkligt att ha någon på insidan som rör sig ;) Men ganska häftigt, hoppas Magne snart kan känna också. (Om jag nu bara inte har väääldigt livlig fantasi). En framtida steppdanserska kanske?

Flyttkorten är ifyllda och ska läggas på lådan direkt efter ultraljudet... förutsatt att inget oväntat ses på ultraljudet förstås, men det håller jag tummarna för att det inte gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar