lördag, oktober 13, 2012

Snart bär det iväg

till ny adress. Jag vet inte riktigt hur det blir med internet där, hur snabbt vi får tillgång till det där, så eventuellt kommer jag bara finnas irl ett tag (jaja, lite FB via telefonen kan väl tänkas också ;).

Idag har jag packat alla kläder jag inte ska använda till veckan (utom ytterkläder förstås), planerat matsedeln så att vi kunde packa skafferiet. Nu är det lite prydnadssaker kvar och annat småplock som nog helt enkelt får bli en "diverselåda" i slutet. Hittade förresten (ja, okej, M hittade i förrådet ;) lite nostalgisaker - antagningsbeskedet till läkarprogrammet, adresslista till klasskamraterna på termin 1, med mera. Lite roligt att behålla några saker i vart fall (annars är jag en renserska, tycker inte om att spara saker jag inte använder. Vi har en kartong för "saker-vi-inte-använder-men-inte-nämns-slänga", den är rolig att titta i ibland och där får väl dessa papper hamna också).

I morgon är jag jour - hur tänkte jag där egentligen?

1 kommentar:

  1. Åh, så underbart att ni äntligen får flytta till huset till veckan. Lycka till med allting! Jag håller tummarna för att allt går hyfsat smidigt och att ni slipper regn på flyttdagen. Kram

    SvaraRadera