onsdag, maj 16, 2012

Photo A Day - (16) Morning

Det här fotot är från i fredags, då jag var ledig. Det är sällan jag är ledig på en vardag (om jag inte har nattjoursvecka, men då är jag ju inte riktigt ledig egentligen), men i fredags var jag det (fredag den 25/5, om man nu är noga med detaljerna). Det var en varm dag, så jag passade på att äta frukost på balkongen:

Här finns utmaningen i sin helhet. 
Dag 1 - You. Dag 2 - Breakfast Dag 3 - Something you adore Dag 4 - Letterbox 
Dag 5 - Something you wore Dag 6 - Makes you smile Dag 7 - Favourite 
Dag 8 - Your sky Dag 9 - Daily Routine Dag 10 - Childhood Dag 11 - Where you sleep
Dag 12 - Close up Dag 13 - In your bag Dag 14 - Something you're readeing
Dag 15 - Happiness Dag 16 - Morning Dag 17 - Water
Dag 18 - Something you bought

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar