söndag, januari 08, 2012

Pysselplaner 2012

Jag ogillar att ha mål för mitt pyssel, eftersom jag enbart pysslar för skojs skull, men ett nytt köpstopp ska det bli - 50 alster innan nyinköp (tur jag fyller år i mars och kan önska mig pyssel då ;) - undantag limprodukter. Jag räknar med det jag gjort den här veckan - 1 kort och 5 LO:er, så 46 alster kvar. jag räknar ned i vänstra "hörnet" på varje pysselinlägg.

En handarbetsutmaning är "12 in 2012", d.v.s. 12 alster under 2012. Det får jag nog svårt med, men 6 alster varav hälften med garn jag redan har känns rimligt. Det ska jag i vart fall satsa på, jag lovar en summering i slutet av året.

2 kommentarer:

  1. Vill bara glida in och tala om att jag är här nu igen. ;-) Den här gången för att önska att du får ett helt underbart 2012

    Ser fram emot dina nya alster som inspirerar så mycket.

    SvaraRadera
  2. Åh så bra!! tack för det tipset.. det ska jag också anamma..hur bra som helst att sätta en spärr på sig själv, att göra ett visst antal alster innan man kan unna sig något nytt är kanon, på så sätt får man använt det man faktiskt redan har och det är mkt (;P) annars blir det inte använt.. så jag tackar för inspirationen och sätter ner ett mål för mej själv.. ha det gott ♥

    SvaraRadera