måndag, januari 09, 2012

Nyårshelgen spenderade vi i Tärnaby

det var fantastiskt - skidåkning, snö, sol (eh, ja, en stund mitt på dagen i alla fall ;) Utsikten från toppen var nog det vackraste jag sett:

Jag noterade också att vi tog bättre foton med iPhonen (3Gs) än med kompaktkameran... Nu är en ny kompaktkamera införskaffad. :)

Jag är så nöjd med den här LO:en, jag gillar mitt lite oväntade färgval och att jag använt både ett gammalt (Basic Grey-)papper och gamla dekorationer. Det här papperet fick lite extra mist - smooch spritz - i rosa, stämplade bakgrundsstämplar både här och där och lite rosa pearl maker - bra att använda lite av det man har (även om jag är löjligt sugen på nya färger av alla de slag ;). På nyårsafton var vi i princip först i backen, ingen hade åkt före oss, och den backe vi valde att åka i var vi i princip ensamma i hela dagen.

Photobucket
(47)

2 kommentarer:

  1. Vilken fin layout! Och visst är det så fin från toppen i Tärnaby, var där för snart 5 år sen och åkte skidor *längtar tillbaka*

    SvaraRadera
  2. Så fint! Och vad du varit produktiv, härligt!!! Jag pysslar inte särskilt, men vi har som du sett gjort andra trevliga saker med skridskor och skidor :) Samlar foton att scrappa... Kram!

    SvaraRadera