tisdag, oktober 11, 2011

Ibland är jag liiiite klurig i alla fall

(och ibland är jag mycket klurig ;)

Jag har länge tyckt att det fiffigaste i akrylfärgsväg för scrapbooking har varit de små, behändiga burkarna med pensel i locket som Distress Crackle Paint kommer i och önskat att såna burkar fanns för vanliga akrylfärger. Nu lyckades jag använda upp en sån där pensel-i-locket-burk och kom på att jag kan återanvända den = fylla den med akrylfärg. (Fast det blir dyrt om jag först måste använda upp crackle paitnt jag inte behöver ;) Så vill någon bli av med gamla crackle paint-burkar så tar jag dem gärna (och betalar förstås en slant).

1 kommentar:

  1. Såna smartheter kommer jag också på ibland, som kanske inte är så smarta när det visar sig att man måste göra slut på nåt som är långt i från slut bara för att... Hoppas nån kan hjälpa dig! (Själv vet jag inte ens vad du menar för burkar, långt från pysselvärlden för tillfället)

    Kul att du kommer ihåg min blogg trots den långa dvalan! KRAM!

    SvaraRadera