måndag, september 05, 2011

Fredagskänsla

trots att det är måndag.

Kanske beror det på att jag är ledig idag, eller möjligen på att jag sovit middag (det gör jag ofta på fredagar - det är såååå skönt att sova en stund när jobbveckan är klar). Dagen har innehållit en sväng på stan med bästa I-M, jag hittade en fin festklänning som även fungerar till vardags och kom ihåg det enda jag planerat att jag skulle köpa (kors i taket). Jag inbillar mig att I-M är nöjd med sina inköp också. Efter tuppluren så har jag varit till biblioteket och sedan hämtat ut paket. Nu städas det -välbehövligt (som alltid) och för att göra städningen snäppet nödvändigare spred jag ut lite fjädrar ur en kudde på golvet...

1 kommentar:

  1. Jag har också varit ledig idag. Måndagar är ästa vardagen att vara ledig på tycker jag, så skönt att få ladda batterierna lite innan veckan sätter igång ordentligt! :)
    Har du en bild på klänningen förresten? :) Kram

    SvaraRadera