tisdag, augusti 23, 2011

Två eloger

har jag tänkt dela ut, eller förresten, vi tar tre (fast den tredje är i en annan katergori, kan man säga).

1. Till Garnkorgen som levererar på en gång, alltid, jag hinner inte mer än skicka beställningen så har jag prylarna (just den här gången stickor från KnitPro).

2. Till Pysseltagen, som är lika snabb med beställningen och dessutom ringde mig i morse och frågade vad jag ville ha i stället för produkten som var slut (jag hade jobbat natt och låg och sov så jag lät nog väääääldigt trött).

3. Till kollegan B som hade fixat inför HLR-undervisningen medan jag var hemma och sov. Jag lovar vara lite mer engagerad (läs: vaken och alert) nästa gång!

2 kommentarer:

  1. och en eloge till dig som hissar din omgivning.(och ger oss läsare tips på butiker med bra service) Det kan behövas ibland.
    Tack för en bra blogg, följer den men är en sådan där som inte lämnar någon kommentar, så jag tänkte att det var dags nu =) Hej!

    SvaraRadera
  2. Anonym17:51

    Även jag instämmer i tack-kören. Just pysseltagen har jag helt glömt bort. Blir nog en beställning där snart tror jag! :) /Gunilla

    SvaraRadera