lördag, september 25, 2010

Önskelista

Jag har ju köpstopp, tills dess att jag gjort 50 alster (papperspyssel, smycken, stickning...) och nu är jag ungefär halvvägs. För att jag inte ska glömma vad jag vill ha sedan skriver jag en liten lista här:

Färgglada papper från BamPop (Hot checkered, Jellyfish stripes, Monsterule stripes, Pop frames 1 och 2, Starry stripes, voume 3 collection)
Basic Grey Jovial paper pad
Prima flowers vita och röda blommor(är det någon som vet om det finns röda och vita hydrangeor och i så fall var?)
Painterly Petals Hydrangeas - Tan
Stjärnpins
Nelly Snellen flower punch
Vit vellum
Orange pappersband
Pearls and crystals coffee, black, ice
Scrolls - Distressed couture paper,
Parlor - Toil and trouble, Ghost story
Soup stables, orange sugar
Mini alphabet stickers, Carrot juice
Orange spets
Border punch notebook
MS Arctic snowflake punch 
Martha Stewart Scandinavian Snowflake Large Punch 
Prima - Essential - Flight mini 
Prima - Siip w lace Black (eller andra blingswirls, även i andra färger :) 
Making memories - Believe - Stamps
Making Memories - Embellishment Jar - Love Story
Inkido - God Jul stjärna
Inkido - Stars
Maya Road Scallop Dot Ribbon

Vita, kraft, röda, mörkgröna, mörkblå cs.


och nej, jag kommer inte köpa allt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar