onsdag, mars 31, 2010

Dagens i-landsproblem?

Jag behöver ett nytt stetoskop, mitt gamla är glappt och viker sig i ena skänkeln (det har varit så sedan jag fick det men jag trodde det skulle gå till sig, och nu verkar butiken jag köpt det från i princip ha upphört). So far so good. Problemet är att jag tänker att jag borde köpa ett lite bättre stetoskop än det allra enklaste, men de finns bara i tråkiga färger. Jag vill ju gärna ha ett rosa stetoskop... (eller ett orange, men inte grått, blått, vinrött eller skogsgrönt). Möjligen kan jag tänka mig ett helsvart, men, tja, rosa är ju snyggare ;)

Edit: nu har jag skrivit till butiken där jag köpte mitt nuvarande stetoskop. Tyvärr hittade jag inte bekräftningsmailet (om jag nu fick något).

2 kommentarer:

  1. Carolina20:14

    Åh, min kollega köpte ett grymt bra stetoskop från Danmark! Hon fick sitt namn ingraverat och allt! Visserligen inte rosa, men det kanske finns. Ska jag ta reda på vilken butik det var eller har du redan hittat nåt du vill ha?

    Kram Carolina

    SvaraRadera
  2. rosa det skulle va fint, har ett grått ja....

    SvaraRadera