tisdag, februari 23, 2010

En award!


från Maria

Med denna award följer det även med en del regler:
- lägga in den på sin blogg
- Länka till den du fått den av
- Berätta sju saker om dig själv
- Välj sju bloggare att skicka den till
- Länka till dessa bloggare
- Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award

Om mig:
1. Jag är nygift med bäste maken.
2. Jag fotgraferar ofta, gärna och allt. Jag använder mest min systemkamera, en sony alfa100, men jag är så pass fotonördig att jag alltid har en pocketkamera med i min handväska ifall den bilden dyker upp (och ja, det händer att jag använder den också ;).
3. Jag gillar rosa, och rött, och turkos och orange och grönt, och, ja, färg helt enkelt. Fick jag inreda som jag ville så skulle inte väggarna vara grå/blå i vår lägenhet inte!
4. Jag gillar att laga och äta god mat, men inte helt sällan är det ändå maken som lagar mat.
5. Jag scrappar, och svarar därför rätt ofta på frågan "men är det inte bara amerikanska hemmafruar som gör det".
6. Jag längtar efter egen trädgård (och hus) och vi har därför en kolonilott som surrogat (ja, surrogat till trädgården, that is :).
7. Jag ser inte ens dammråttorna och gör jag det tänker jag mest på dem som husdjur.

Sju personer, det är svårt men här kommer de:
Josefin
Ami
Karolina
Jenny-Li
Linaliten
LillaSara
och den sista till alla andra som inspirerar mig och vet att jag hälsar på dem i deras bloggar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar