tisdag, augusti 25, 2009

Ett kort till

Det är roligt att följa skisser eller göra kort efter utmaningar. Den här gången fastnade jag för Sukkersötts utmaning där man skulle göra ett julkort i annan färg än de vanliga, jag valde att göra ett monokromatiskt brunt kort:
Photobucket
Det var verkligen länge sedan jag använde mina hÄnglar-stämplar, men julmotiven är favoriter.

Pärlswirlsen har jag gjort på fri hand, med halvpärlor fråm Stämpelgården, de är mycket prisvärda (finns i flera färger och storlekar, och man kan också köpa blingstenar enligt samma princip där).

2 kommentarer:

  1. Så lekkert! nydelige detaljer og farger :O)

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt kort!
    Är snöflingorna brads eller något annat? De är jättefina och ser nästa lite "fluffiga" ut?
    Kram från Dolores

    SvaraRadera