måndag, juni 01, 2009

En liten utmaning

från Linda kommer här:
Skor: ballerina eller sneakers.
Sneakers: Japp, Nike.
Jeans: jodå, men gärna kjol i stället för byxor.
T-shirt: ja, ibland.
Underkläder: alltid ;) Gärna bomull men ofta mikrofiber.
Väska: en svart väska köpt på rea på Åhléns, i skinn. Rymmer allt :D
Plånbok: rosa, som en liten necessär. Köpt på Ordning och Reda.
Solglasögon: ja, framförallt i bilen. Borde ha oftare men, äh, det blir inte av.
Klocka: nej och ja. Får inte ha armbandsur på jobbet, men har en klocka med broschfäste i stället. Sällan klocka hemma pga detta.
Smycken: Förlovningsringen. Alltid halsbandet jag fick när jag fyllde 18, oftast ytterligare ett tunt guldhalsband (att hänga ringen på om det behövs). Örhängen när jag kommer ihåg att ta på mig (de flesta dagar).
TV: Sällan, men CSI på måndagar är helig tid ;)
Mobiltelefon: SonyEricsson T300 (8,5 år gammal - det ni!)
MP3: En roooosa ipod.
Dator: oja!
Smink: Bodyshop: concealer, mascare, rouge, ibland ögonskugga.
Ansiktskräm: Essex (från Apoteket).
Deodoreant: Oxeo cube från Lush, som luktar liljekonvalj (vilket jag inte riktigt hade förväntat mig av innehållsförteckningen men det är rätt trevligt).
Tandkräm: Acta
Schampo/balsam: Honungsschampo och -balsam från Body Shop. Perfekt för mitt torra hår!
Tvål: Dove.
Parfym: Sällan (ska man ju inte heller ha på jobbet), men CK In2U och Ralp Lauren Ralph.
Mineralvatten: SodaStream
Vin: Ja, tack! Gärna vitt.
Drink: Det dricker jag sällan.
Bröd: Ofta vitt bröd *skäms*
Mat: Försöker äta varierat och grönsaker till varje måltid.
Glass: vad som helst utom lakrits går ner.
Godis: som ovan.
Säng: Ikea. Med sambon.
Lakan: vita
Frisörsalong: Blablabla (passar mig perfekt ;)
Dagstidning:DN i pappersformat dock.
Magasin: Allt om mat, Plaza inredning, ibland Elle mat och vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar