söndag, april 12, 2009

Matlista

Den här veckan har vi besök tisdag till fredag, så då blir det lite roligare mat än vanlig. Sambons systrar och mamma kommer nämligen hit ända från Smauland.

Söndag: Bakad potatis, pepparbiff, vitlökssmör, majs
Måndag: Spaghetti, köttfärssås (nu har jag kommit på hemligheten med Myrmammans ;), ärtor, majs, paprika.
Tisdag: Sweet Chili-fisk, ris, sallad.
Onsdag: Köttfärs Bombay, ris.
Torsdag: Kycklingnuggets, nudlar, mangochutneysås.
Fredag: Pannkakor, sylt, morots- och gurkstavar.
Lördag: Falafel, ris, vitlökssås.

5 kommentarer:

  1. tack för det fina påskkortet! =) *kram*

    SvaraRadera
  2. tack tack =) kul o höra att man avancerar ;) nej kycklingen är en Elzybells-stämpel..visst e dom söta?=)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jättekul att ses på AT-stämman! Du är en kul och trevlig tjej, fast det hade jag nog på känn redan innan.
    Jag trot minsann jag ska prova det där chilifisk-receptet i veckan. KRam! Johanna/Miss Spring

    SvaraRadera
  4. hehe.. gillar uttalet "smauland" ;) det är precis så vi säger ju :-D

    Hoppas ni får en härlig vecka med en massa god mat läser jag :)

    kram!

    SvaraRadera
  5. Hemligheter med köttfärssås tas tacksamt emot av en som inte gillar köttfärssås!

    SvaraRadera