måndag, mars 09, 2009

Hos pyssel.net

pågår just nu en smyckestävling, spring genast iväg till Pearlized och köp tävlingskitet som går i härligt vårgrönt! (det har jag gjort, och för övrigt parkerade jag bredvid deras bil på Ica Maxi igår...).

För övrigt vill jag berömma StarvingArtistamps (ni vet, de som gör Doddle Factory-stämplarna?) för otroligt snabb leverans! Jag beställde och betalade den 2:a, och nu är stämplarna här. Vad jag beställde? Jo de nya läckra påskstämplarna. Köper man alla har de ett bra pris. Så det är viss risk att ni kommer få se ett par, tre påskkort till här i bloggen.

2 kommentarer:

  1. Åh, nu blir jag avis!!! Jag vill också ha de nya påskstämplarna från DF - de är ljuvliga!! :D

    Ser fram emot att se lite alster med dem framöver.

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Dregglar över de gröna pärlorna i tävlingskitet men har tyvärr ingen äkta smyckesinspiration kvar. Har dock massor av pärlor stående i mina gömmor, hoppas inspirationen kommer tillbaka någon dag.

    SvaraRadera