söndag, februari 22, 2009

Cybercropen på Scrappiz

gjorde att jag nu har kort för alla födelsedagar för resten av året :D

En utmaning frånSkaparlusten där kortet/LO:en/det altrade skulle gå i ljusgrönt, rosa och gult. Färgerna är ju helt rätt, men däremot missade jag att det också skulle vara spets, band och knappar:
Cardmaking

- så då fick jag göra ett nytt kort:
Cardmaking

Ett utmaning från Inkywings, där blommor var temat - jag fick ju faktiskt dit massor av blommor för att vara jag :D
Cardmaking

En skiss från Motivet där kortet skulle ha vårkänsla. Jag tycker nog jag lyckades rätt bra med vårkänslan. (Det roliga är att nästan alla korten blev med lite vårkänsla... trots att det snöar här :).
Cardmaking

En utmaning från Pysselmyran där motivet skulle vara i fokus, och där band inte var tillåtna (och inte text heller, men den är adderad senare...). Så antagligen blir jag inte godkänd. Nåja, jag är väldigt nöjd med kortet ändå:
Cardmaking

En utmaning från Skaparlusten där man skulle ha 7 av någonting (eller flera ting) - jag valde sju mönstrade papper ur spillpappershögen:
Cardmaking

Till sist en skissutmaning från Forma Hantverk, mitt kort blev inte så likt skissen, men jag gillar kortet:
Cardmaking
Stämpeln är ny från Stampavie, heter Leerè Aldrich: Mother and Daughter och finns hos Stämpelgården.

En riktigt produktiv dag!

5 kommentarer:

  1. va fina dom blev ! =)har bara blitt ett kort för mig på sistone, slits mellan smyckena och korten ;) ena dan shoppas det kortsaker och nästa känner man för att göra smycken och upptäcker: oj nu måste jag jag köpa mer smyckedelar...

    *kram*

    SvaraRadera
  2. Anonym21:44

    Himlars vad fina dom blev och du har då verkligen varit produktiv!! :D

    SvaraRadera
  3. Oj, vad mycket du har hunnit med! Massor med fina kort - de är underbara!!

    Själv sitter jag och funderar på vilken utmaning jag ska göra innan jag stänger av för kvällen, men kommer inte riktigt till skott...

    Vi får se om det blir något mer, eller om jag lägger av här.

    *kram*

    SvaraRadera
  4. Anonym07:47

    kortet med fåglarna i boet är ju bara suuuuupersnyggt!!!

    SvaraRadera
  5. Åhhh vad snygga kort!!! Älskar allihop! För mig har det plötsligt blivit mycket lättare att göra LOs än kort, vad konstigt det är det där...

    Vad har du för halvblankt fotopapper (märke?), jag kanske skulle prova det!

    Kram!

    SvaraRadera