måndag, december 15, 2008

Hurra en utmaning!

Eftersom jag, till skillnad från Jenny älskar utmaningar (både att läsa och besvara) och gärna långa sådana (jag är nyfiken som en myra, som det gamla uttrycket lyder), är jag nöjd och glad med att slippa stjäla den här!

5 favoritprogram (eftersom jag sällan ser på TV svarar jag huvudsakligen med data-program).
1. Firefox
2. World of Warcraft
3. Photoshop
4. Word
5. CSI (ja, se där, det brukar jag försöka se).

5 saker jag gjorde igår:

1. Sov länge
2. Umgicks med sambon
3. Pysslade julkort och födelsedagskort (helt bakvänt i december)
4. Var vaken för länge
5. Spelade ovan nämnda spel

5 saker jag ser fram emot

1. Ledigt över jul och nyår (jag är så trött)!
2. God mat
3. Att vara hemma i Umeå över nyår och ledig fram till trettonhelgen.
4. Att börja jobba kliniskt i februari.
5. Att fortsätta leva med M.

5 favoritrestauranger:

Vi går tyvärr inte så ofta (som jag skulle vilja) på restaurang.
1. Bishop's arms har vi i AT-gänget träff på en gång i månaden, trevlig restaurang med god mat.
2. Tapas (där åt vi vår förlovningsmiddag. Underbart god mat och gott vin i mysig liten lokal)
3. O'Learys har ju också god mat i lagom prisklass.
4. Harrys är (var?) trevlig.
5. Ghandi (indisk restaurang med stort utbud, god mat och bra priser - går att ta hem maten också när man vill det)

5 saker på min önskelista:

Önskelistan för tomten ser ni här.
1. Ett fortsatt liv med M.
2. Barn, någon gång.
3. Att familj och vänner mår bra och har det bra.
Sedan passar jag på att önska de där stora sakerna:
4. Fred på jorden.
5. Att alla ska kunna äta sig mätta.

5 personer jag utmanar:

1. Wih
2. Ami
3. Linaliten
4. Zarah
5. Dig

2 kommentarer:

  1. Svårt... Ska försöka svara. :)
    Iaf VÄLDIGT kul att läsa mer om dig! :D

    SvaraRadera
  2. Uscheliusch på dig. Jag som är rädd för sånadär...!! *ryser*
    (Fast det visst eju inte du! Och jag klickade inte på länken. *ler*)

    Isadoras och Lumenes mascara tillhör några av få jag kan använda. Alla andra får mina ögon att klia på stört. Ska prova apotekets! Tack för tipset! :D

    SvaraRadera