lördag, december 27, 2008

Ett sista julinlägg

- sedan tror jag det får räcka!

Som vanligt börjar jag känna vårlängtan (-känslor?) så fort julhelgen är över. Lite fånigt men sån är jag, jag drömmer förresten också om andra fäger. Turkost, grönblått, orange, rosa... för alla vet ju att ljusare tider stundar ;)

Nåja, här kommer det sista juliga jag gjorde, ett kort att lägga presentkortet i till sambon (allting las senast i en av de tjockare böckerna från bokhyllan, som sambon sedan fick släpa med sig till småland *fnissar*- jo, jag slog in det också förstås. Skrev ett rim gjorde jag också).
Photobucket
Inuti hade jag gjort en ficka där jag la ett presentkort på chokladprovning, som finns på Café Schmäck här i Umeå.

1 kommentar:

  1. Så SCHNYGGT å så fiffigt med SCHÅKLAAprovning på SCHMÄCK!! Gott nytt år å så!

    SvaraRadera