onsdag, november 12, 2008

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: ingen hittills
piercing: hål i öronen (höger öra var nog där de tog det första hålet, men bägge var ju vid samma tillfälle).
sport: jag och myrpappan sprang ikapp i hallen... Löpning alltså!
husdjur: katt.
semester: fiskeresa med husvagn till Finland när jag var 5 veckor gammal.
konsert: det var med stor sannolikhet Timrå Ungdsomsorkester på skolgårdsturné *fniss*.
kärlek: det minns jag inte.

JUST NU:

äter du: Ingenting. Snart lunchdags och då blir det bjudlunch, så jag vet inte.
dricker du: Ingenting. Te på morgonfikat.
ska du: gå på lunch
lyssnar du på: Datorns surrande.
väntar du på: att få gå hem (men det dröjer, eftersom jag har orkesterrepx2 efter jobbet).
tittar du på: dataskärmen.
har på du på dig: Jeans, rosarutig längre ylletröja, långärmad ceriserosa tröja under den. En stor, ful gammal kofta som jag har när det är kallt på jobbet (= alltid).

DIN FRAMTID:

barn: ja, det hoppas jag.
giftermål: med lite tur så ;)
karriär: hittills är jag nöjd. Trivs med mitt utbildnings- och jobbval.

VAD DU FÖREDRAR:

kramar eller kyssar: Beror ju på med vem förstås. Jag tar gärna båda av M, dock.
kortare eller längre: (eftersom det här verkar ha med utseende att göra väljer jag, eh) lagom *nickar*
snygg mage eller snygga armar: Kan man inte få allt eller? ;)
busig eller lydig: Busig, lite i alla fall (lydig låter ju som en hund. Vem skrev de här frågorna egentligen?)

HAR DU NÅGONSIN:

kysst en främling: nja, jag hade som princip förut att aldrig kyssa någon som jag inte visste (åtminstone) förnamnet på - kvalificerar det sig som att inte ha kysst en främling?
tappat bort glasögon/linser: Nej (jag har ju inte det, och jag har inte tappat bort någon annans heller).
brutit ett ben: Nej.
rymt hemifrån: Nej.
röntgats: Jadå, huvud, nacke och tänder.
krossat någons hjärta: Hur ska jag kunna veta det. Det tror jag (hoppas jag) inte i alla fall.
nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja, på gymnasiet.
gråtit när någon dött: Ja, naturligtvis.

TROR DU PÅ:

kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Gud: -
mirakel: Ja.
aliens: Ja, någon slags liv i rymden är det ju rimligt att tro att det finns (förutom på jorden då), även om det bara är baktiere/sporer/etc - men därifrån till att tro att det är små gröna gubbar (gummor?) som störtar med rymdfarkoster på jorden har jag en bit kvar.
magi: Kärlek är en typ av magi, medmänsklighet och vänskap likaså - och det tror jag på.
ett himmelrike: Ja.
tomten: ...såklart, märkligt nog är hans handstil identisk med min brors...?
änglar: Ja, åtminstone i form av goda människor.
transformers: Cybertron here I come! ;) *nynnar, transformers, masters of the sky*

BLANDAT:
är du kär i någon? Japp, sambon, M, förstås!
önskar du att du bodde någon annanstans? Ja och nej. Jag trivs där jag är men ser framemot att flytta när M pluggat klart.
tycker andra att du är attraktiv? Nej, det tror jag knappst. *skrattar*
dricker du? Ja, kroppen behöver vätska.
använder du droger? Inte olagliga i alla fall (men kaffe, choklad och alkohol "använder" jag)
vilket schampo använder du? Body shops honungsschampo.
vilken parfym använder du? Ingen alls för det mesta.
vad är du rädd för? Att mina vänner och anhöriga ska bli sjuka och/eller dö.
gillar du att tvätta? Hellre det än diska!

Jag har tagit den här listan från Skolfröken - känner du dig manad får du också svara på frågorna (skriv gärna en kommentar då, så får jag chans att läsa)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar