måndag, oktober 13, 2008

Oväntat!

Idag på vägen hem stannade jag till på den lokala ica-butiken för att handla sallad (nackdelen med att veckohandla på en söndag är att lösviktssalladen brukar vara slut) och lite måltidsdryck. När jag sedan betalade i självservice-kassan så fick jag avstämning! (Ehrm, och dessutom hade jag glömt att scanna ett paket måltidsdryck - nåja, då var det ju bra med avstämning så slapp jag känna mig som en tjuv =).

När jag sedan kom hem hade Buffé dykt upp och med den personliga rabatter efter vad man köpt (läs mer om dessa här). Det var läskigt såväl rabatterbjudandena stämde med vad vi handlar/handlade i våras! Smidigt tycker jag - de flesta kommer vi nog hinna utnyttja (kanske inte mango chutney-erbjudandet då, vi är inte såna storkonsumenter, men vi har varit med och handlat till orkesterns rephelg, och då har vi köpt det :D) och är sånt vi äter/använder rätt ofta.

1 kommentar:

  1. Anonym21:49

    Ha ha din lilla smygtjyv! Du är utmanad i min blogg. :)

    SvaraRadera