lördag, juli 05, 2008

Vill ha

från CHA:
American crafts
Creative Imaginations (äpple-diecuts)
Luxe designs(Candy cane)
Pink paislee (ser trevligt ut, men jag gillar inte såna här bilder :/)
Rose Moka (allt tack!)
Scenic route (jag gillar clearstampsen)
Studio 8 (Alla papper med prickar till mig!)
Tinkering ink (ja, jag gillar färgerna och mönstren, utom de allra största mönstren - de är så svåranvända)
Basic Grey Gärna Offbeat (alla papper, typ), en del av Eva-serien, Ambrosia (det är verkligen mina färger och mönster!), Granola har en hel del trevlig, Urban prarie likaså men Euphoria är inte för mig.

Nåja, jag kommer knappast köpa allt jag skulle vilja ha - eller ens en bråkdel - men det är skoj att dräggla lite!

1 kommentar:

  1. Anonym02:45

    http://www.blizzard.com/diablo3/

    Say no more... ;)

    SvaraRadera