lördag, maj 17, 2008

Utmanad

av Wih!

Tre namn du går under: Ellinor, Myran (på internet), (p)Älskling.

Tre saker som skrämmer mig: världens framtid, att mina nära och kära ska bli sjuka, hur människor beter sig mot varandra (med andra ord saker som är lätta att påverka, eller hur var det nu...).

Tre saker som jag har på mig: röda träningsoverallsbyxor, tröja med retromönster, svart kofta.

Tre sanningar: jag är ofantligt lat men vill gärna att allt ska gå fort (= inget tålamod), jag kan sova när som helst, var som helst och hur som helst, jag pratar gärna långt innan jag tänker.

Tre saker jag verkligen vill ha: ett liv tillsammans med M, så småningom barn och Svensson-liv.

Tre söta pysslare jag skickar vidare dessa frågor till: alla som känner sig utmanade!

1 kommentar:

  1. Anonym12:06

    Kul att du svarade på utmaningen! Och det är klart att vi måste pyssla, vi får synka ihop våra kalendrar! Ses imorrn på Brattvalls.

    SvaraRadera