lördag, mars 29, 2008

Tjejsnack v. 11 - Motion

Gillar du motion? Om inte, varför inte?
Njae, jag gillade skolgympan (mycket tack vare den stora variationen), men jag tycker att det är tråkigt med samma saker jämt (vilket det ofta tenderar bli när man ska motionera själv). Dessutom är jag en mycket lat myra - egentligen.

Motionerar du/vill du motionera regelbundet, hur ofta?
Nej. Jag går/cyklar iofs till och från jobbet (nästan) varje dag - så jag får i alla fall ihop den nyttiga vardagsmotionen.

Hur långa är/vill du ha motionspassen?
Så korta som möjligt ;)

Vilken typ av motion gillar du/ägnar dig åt?
Tjaha, bodypump är ju rätt skoj - men jag ägnar mig inte åt det... *pekar uppåt*

Motionerar du helst ensam, i sällskap med någon eller i större grupp?
Hmm, vet inte, jag motionerar ju inte alls!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar