lördag, mars 15, 2008

Tjejsnack v. 10 - Resor

Vilka länder har du varit i?
Sverige, Norge, Finland (fast då var jag en sisådär fyra månader gammal bara =) Estland, Italien, Tyskland, Storbritannien (England), Bulgarien, Japan, Österrike och Danmark (de sista två på genomresa enbart) samt Skåne ;).

Vilken är favoritresan? Varför?
Åh, det är ju helt omöjligt att säga. Alla resor är ju en upplevelse på olika sätt - Bulgarien med sambon, Tyskland med Snösvänget, Japan med jobbet och så vidare går ju inte att sätta mot varandra. Men min andra Tysklandsresa var ju i och för sig lite speciell, så det får nog bli den ;)

Vad vill du ha ut av din resa? Sola, upptäcka, äventyr?
Alltihop tack! Sol och strand ena dagen, upptäckter och vackra miljöer andra dagen och lite lagom med äventyr hela tiden (fast jag är lite bekväm av mig, så äventyr kan jag välja bort - även om en resa i sig alltid är ett äventyr =).

Vad blir nästa resa?

Norge (Oslo) i maj - jag är inbjuden talar på en konferens! *smickrad*

Vad vore den absoluta drömresan?
Just nu drömmer jag mest om Italien, i form av en "mat-sol-vin-resa", men en bubblare är Paris (och Disneyland) och någon gång i livet vill jag uppleva den amerikanska södern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar