lördag, februari 16, 2008

Skapat

Ett kort till sambon på alla hjärtans dag är ju en självklarhet, och det här är årets version (som ni ser är jag fortfarande inne på den färgstarka linjen ;):


Jag hade gjort ett litet alla hjärtans kort till, i fall om att, men eftersom dekorationerna fallit av så blev det ett annat motiv. Lika bra det, så kan jag använda det till födelsedagskort vid tillfälle (alla hjärtans dag är lite för sällsynt, tyvärr ;)


Det här kortet gjorde jag till ett cyberpyssel härom veckan:

Antagligen får det någon annan text än "nu kommer våren" när det är dags att skicka det ;).

Jag har färglagt några stämpelmotiv också! Efter att ha sett Karin göra så fantastiskt vackra kort med den här stämpeln:

så kunde jag inte låta bli att köpa den! Med i inköpet slank även den här stämpeln:

och den här renstämpeln:


(nej, jag har visst inte alla renstämplarna... det saknas minst två!)
Edit: tre.

Bilder från Stämpelgården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar