söndag, februari 24, 2008

In :

(och ut:ut och in: ).

Sambon är på utplacering (läs: praktik) i Sundsvall i två veckor, och just den här helgen var mitt emellan dessa veckor. Jag tog därför bilen (Pägget) dit (mina föräldrar bor lämpligt nog i Timrå c:a 1.5 mil därifrån) över helgen och har just kommit hem. I Sundsvall bestämde vi oss för att gå på stan och jag förundrades återigen över hur fult den nya gallerian in: är - svart och neongrön är temafärgerna (resten får ni föreställa er). Gallerian irriterar mig också genom sin uppbyggnad - vi tar två rulltrappor upp, går in på H&M och kommer ut på markplan - utan att vi någonsin åkt ned. *kliar mig i huvudet* Nåja. Sundsvall är en trevlig shoppingstad, så vi blev inte helt lottlösa. Trots att vi faktiskt undvek att ge oss i kast med den tidigare nämnda gallerian igen.

Dessutom hann vi med ett kort besök hos Sara, Rasmus och Hugo där vi fick gott fika, jag inte använde kameran trots-att-den-alltid-ligger-i-handväskan och sambon blev alldeles betagen av lille Hugo (ja, jag är ju redan det, så... ;). Besöket blev dock kort , vi skulle ju umgås lite med mina föräldrar också. Som vanligt var det roligt att ses!


Idag har vi varit en snabb sväng på ikea, och birsta city, innan jag satte mig i bilen för 25,6 mils färd till Umeå.

1 kommentar:

  1. Verkligen jättemysigt att träffa er också!!! Och jag tog heller inga kort...

    SvaraRadera