söndag, januari 20, 2008

Billiga nyinköp

Efter min examen (2006) så fick jag flera presentkort på Duka, men eftersom jag då bodde i en 1:a på 40 kvm, så blev de aldrig använda. Nu när jag disputerade fick jag ännu fler presentkort på Duka (*suckar lite*), och till sist har vi också hittat något att köpa för dem. Det blev fyra Madsen-stolar:


Vi köpte också sänghyllor (egentligen är de inte alls sänghyllor, men jag har bestämt mig för att de kommer att bli perfekta som det - och därför sökt högt och lågt efter dem. Jag blev väldigt glad när jag fann dem på Duka):

Det roligaste var att när allt var betalt - med enbart presentkort - så fick vi 8 kronor tillbaka i växel! =) Såna inköp gillar jag.

Nu saknas bara en vettig säng!

Alla bilder från www.duka.se.

3 kommentarer:

  1. Anonym17:21

    Jättesnygga hyllor, de blir nog perfekta bredvid sängen! ;)

    SvaraRadera
  2. Anonym22:20

    Snygga saker! :)

    SvaraRadera