onsdag, november 21, 2007

Tjejsnack v. 46 - Sömn

Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
Ja. Jag gör till dem som mycket sällan har svårt att somna.

Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?

Hmm, går och lägger mig vid elva, somnar strax därefter sover till c:a sju - åtta timmar då med andra ord. Längre på helgerna.

När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?

Vanligtvis vid elva på vardagarna, men eftersom jag är kvällstrött skulle jag gärna gå och lägga mig tidigare.

Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?

Pratar i sömnen gör jag ibland. Snarkar säkert när jag är förkyld.

Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?

Jag sover med sambon och säkerligen en massa kvalster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar