måndag, november 12, 2007

Tjejsnack v. 41 - Bröst

Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska?
Nej. Jag är för ung för att kallas till mammografi än.

Är du orolig för bröstcancer?
Nej. Det finns andra sjukdomar jag mindre gärna skulle drabbas av (fast helst inga sjukdomar alls förstås :D).

Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat?
Inget jag har funderat särskilt mycket över i alla fall - de är ju där. Men så klart något kvinnligt.

Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför?
Tja, de passar mig och min kroppsform bra.

Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera.
Haha, nej. Man kanske skulle försäkra sin hjärna? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar