söndag, november 18, 2007

Disputationen

gick bra, jag blev godkänd. Opponenten var trevlig, fördisputationerna på jobbet innehöll många fler kluriga frågor... Statistik är fortfarande inte min starka sida (och inte hade jag något för att jag läst på regressionerna heller), festen blev bra (min släkt dansar inte ;) (husservice klarar inte av sitt jobb dock, men det är en annan historia). Lunchen för släkten på lördagen gick också bra (jag har i alla fall inte hört om några matförgiftningar ännu =) - jag var rätt trött igår kväll, och somnade sött vid tio-tiden...

och nu är det dags för Medicinarspexet Attila! Premiär på torsdag klockan 19.00, på Sagateatern. Var där eller var en fyrkant.

(Med andra ord, jag är aldrig hemma den kommande veckan heller).

3 kommentarer:

  1. Anonym15:56

    Stort grattis till doktorshatten!! Vad kul att både disputationen och festen blev lyckad, och framförallt..skönt att det är över =)

    SvaraRadera
  2. Åhhhh! STORT grattis från oss alla tre!!! Tänkte på dig hela helgen, men var säker på att allt skulle gå bra :)

    Jo, vi kommer upp till spexet, och jag har anmält mig till jubileumsfesten. Jag tänkte att Hugo skulle få följa med och se spexet så att jag sen inte ska ha allt för mycket abstinens på festen... (Och för att jag ska få visa upp honom och hans snygga hörselkåpor, så klart!)

    Nej, nu sover Hugo så jag ska försöka fixa klart dopinbjudningarna. Blir litet dop i Norrköping för familjerna i december, ska bli så mysigt!

    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Skönt att höra att det gick bra!! Och ingen är bra på regressionsanalyser, tycker jag. ;)

    SvaraRadera