tisdag, september 18, 2007

Tjejsnack v. 36 - I bakgrunden

Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
Hotmail - jag brukar kolla min mail när jag ändå är ute på nätet.

Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
En sommarbild med en humla som samlar nektar i en blomma (som jag tagit själv). Den var somrig och fin, nu är det dock dags att byta till någon mer höstinspirerad bild.

Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?'

Min mobil är sex år gammal (men still goin' strong =), och har någon slags gul blomma (bilden följde med mobilen).

Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?

Utsikt över en stor del av Umeå, ut mot Berghem och Ålidhöjd framförallt.

Vad hör du för ljud i bakgrunden?

Datorfläktens surrande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar