måndag, juli 30, 2007

Lite lätt irriterad...

...eller i ärlighetens namn, ganska arg! Som ni vet (eller, jag tror åtminstone jag berättat det förut *minne guldfisk*), så fick jag inte semester alla veckorna jag önskat, eftersom min handledare inte trodde att jag skulle hinna färdigt med min avhandling till den 16:e november annars (passa på att skriva in det datumet i era almanackor, ni riskerar att bli inbjudna ;). Så, innan jag åkte till Tyskland (detta innebär alltså första veckan i juni), skickade jag ut allt material jag hade (d.v.s. den sista artikeln, samt utkastet till kappan) - att läsas och kommenteras tills dess att jag kom tillbaka. Idag är jag alltså tillbaka från en veckas semester + sex veckors underläkarvikariat. Inget finns i jobbmailen (förutom spam), ergo, ingen har gjort sin del av arbetet... Så varför är jag här? *grr*

Idag, innan jag går hem, skickar jag ut ett nytt mail med alla papper, kräver att de läser och påpekar att jag annars tar semester t.o.m. 27/8.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar