måndag, juli 30, 2007

Hur bortskämd är du?

Jag har en :
[x] Mamma
[x] Pappa
[ ] Styvmamma
[ ] Styvpappa
[x] Halvsyskon (2 halvbröder närmare bestämt)
[ ] Bror
[ ] Syster
[x] Brorson - japp, två stycken faktiskt...och en brorsdotter dessutom.
[ ] Systerdotter
[ ] Systerson
[x] Mobiltelefon
[x] Eget badrum (delar ju i och för sig med sambon).
[ ] Eget rum (bor man två i en etta på 40 kvm så är inte "eget rum" den rätta beskrivningen! =)
[ ] Pool
[ ] Hot tub
[ ] Gästrum
[x] Dator
[x] TV

TOTAL: 8

[x] En säng större än 1 meter - jodå, den är ju faktiskt 1.05, och jag delar den med sambon (hmm, jaha, 57.5 cm var då ;)
[x] Mer än 4 par skor
[x] Solglasögon
[x] Klocka
[x] Mp3spelare / iPod - oja en rooooosa iPod!
[ ] En fungerande PS2
[x] Nintendo Wii - och om du inte har det så köpt - det är superskoj!
[ ] Xbox som funkar
[ ] Nintendo 64 som funkar
[x] Gameboy / Advance. Dessutom har jag ett gammalt SuperNintendo.
[ ] Gamecube
[ ] Nintendo ds

TOTAL: 7

[ ] Poker-bord
[ ] Basketkorg
[ ] Hockeyspel
[ ] Biljardbord
[ ] Pingisbord
[ ] Fooseball

TOTAL: 0

[ ] Nattduksbord
[x] Stereo på rummet
[x] CD spelare
[ ] Har något klädesplagg från Abercrombie och Fitch eller Hollister/ AE
[ ] Dina föräldrar har gett dig kreditkort

TOTAL: 2

[x] Jobb / sommar jobb
[x] Shoppar minst en gång i veckan
[x] Har dyr parfym
[x] Kamera / video kamera
[x] Telefon

TOTAL: 5

[x] Skoter / motorcykel / bil / fyrhjuling
[ ] Gitarr / trummor / basgitarr
[x] Piano / keyboard (fast tyvärr får inte pianot plats i lägenheten - det bor hos mina föräldrar)
[x] Något annat instrument: en tvärflöjt och en piccoloflöjt
[ ] Varit på en kryssning
[x] Rest utomlands
[ ] Haft en personlig tränare
[x] Dyra smycken
[ ] Träffat en kändis

TOTAL: 5

[x] Platt / locktång (locktång har jag, frisörskan såg ut som om jag kom från en annan planet när jag sa att jag aldrig plattångat håret)
[ ] Har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[ ] Har 1000 spänn på dig just nu
[x] Kreditkort, kontokort eller bankkort
[x] Rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika

TOTAL: 3

[x] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski / båt
[ ] Husbil / vagn (nej, men mina föräldrar har husvagn - man ska ha husvagn! ;)
[x] Jag har en bil

TOTAL: 2

[x] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] Suttit i en limo (suttit i en lastbil ;)
[ ] Suttit i en helikopter
[ ] Äger en videokamera
[x] Egen laptop
[ ] Egen dator

TOTAL: 2

TOTAL SUMMA: 33 vanlig

1-23 = Ghetto-kid
24-33 = Vanlig
34-40 = Bortskämd brat
41+ = Uppeklassens snobb

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar