måndag, juni 18, 2007

Liten utmaning...

...som jag hittade hos Helena.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Ja det gjorde jag (och jag kysser honom också, men egentligen tror jag att frågan syftar på om jag fortfarande pratar med den förste person jag kysste/fick min allra första kyss någonsin av).

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Nej.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
AD-droppar! Länge, jag var matvägrare ;)

4. Vad åt du senast?
Tonfisksås, pasta, färsk speant och ruccola med citron och salladsdressing på.

5. Har du fått någon komplimang idag?
Japp. Av en av de rara patienterna på min avdelning.

6. Har du varit med i en rättegång?
Bara som publik.

7. Är du polare med grannarna?
Njae, men vi hälsar och är inte ovänner.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska , mycket lite engelska.

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige.

10. Senaste piercingen?
Navelpiercing för, himmel (!) drygt sex år sedan.

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Igår. Jag var och shoppade kläder och mat.

12. Gay?
Nix.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej.

14. Har du äggat någon?
Nej. Men troligtvis eggat.

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej.

17. Har du varit på stranden?
Japp.

18. Har du haft en stalker?
Inte såvitt jag vet ;)

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Jadå, både mina pianolärarinnors namn och mina musiklärare.

20. Hur bra är din syn?
Bra. Ser bättre än jag behöver.

21. Har du varit på ett party?
Ja, det har väl hänt någon gång... =)

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja, om de är gamla och tandlösa.

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Hmm, du kan väl presentera mig för honom, jag vet inte ens om att han finns.

24. Har du varit utomlands?
Japp, Italien, Tyskland (nyss hemkommen), Norge, Finland (den resan kan man nog läsa om i bloggen om man verkligen vill veta)...men någon globetrotter är jag ju inte direkt!

25. Har du sett din bästa vän naken?
Japp. I min orkester (där även min bästa kompis ingår) bastar vi nakna.

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Hmm, mina föräldrars? (Mina vänner gifter sig visst inte... *pik* =)

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja, fast antagligen inte så förvånade som man skulle kunna tro att de skulle bli.

28. Var är dina syskon just nu?
De är nog hemma i tv-soffan alternativt jobbar just nu. Skulle också kunna vara på deras barns fotbollsträning/match.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Bara tossigheter...

30. Vem ringde dig senast?
Sambon.

31. Vilken tid gick du upp imorse?
07.10 (alldeles för sent om man börjar jobba klockan 8!)

32. Vad ska du göra i helgen?
Fira midsommar, jobba. Sova...

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Troligtvis "Älskar dig! Pussar" Eller något ditåt.

34. När var du riktigt sjuk senast?
Det var ett tag sedan. *peppar, peppar, ta i trä*

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Eh? Jag har nog aldrig tagit på någon kändis.

36. Vad finns i din bakficka?
Jag har inte ens en bakficka.

37. Har du färglinser?
Nix, inga vanliga linser heller (eller förstoringslinser till kameran har jag ju).

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov.

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Snozar.

40. Vad ska du göra efter det här?
Plantera om tomatplantorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar