fredag, maj 04, 2007

Klädinköp

- man kan ju lätt förledas att tro att jag inte gör annat än shoppar, men så är det inte, ehrm... (Jag får ju i alla fall nytta av den nya etiketten "Shopping"). Idag var jag och sambon på stan för att köpa pappersåtervinningsförvaring som jag sett, den kartong vi har nu är varken snygg eller effektiv. Vi gick också en del i de andra affärerna, det var inte alls så mycket folk på stan idag, sköööönt! Jag hittad en kjol hos Esprit:


Bild från esprit.se

Fast den ser inte lika neutralt menlös ut som på den här bilden. Jag matchade den med ett linne i samma färg som på modellens top. Esprit har verkligen mycket snygga kläder! (Roligast var ändå att jag tog den minsta storleken och knappt fick den varken på eller av *ler lyckligt*).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar