onsdag, maj 02, 2007

Icke pysselshopping

- ägnar jag mig också åt ibland (och efter helgens pms-äventyr är inte behovet av pysselprylar så stort). Idag har jag beställt en ny kameraväska. Jag tänkte nämligen som så, att det är bra att få ner andra saker i sin väska än bara kameran (t.ex. vattenflaska, plånbok och mobil) när man är på resa (och någon gång kanske man har fler än ett objektiv dessutom ;). I framtiden är ju en Tysklandsresa inplanerad (och troligtvis också en Japan-resa), och då har jag tänkt glida omkring med den här väskan över axeln:


Bilden är lånad från crumpler.se

Sedan kunde jag inte motstå att till sist beställa duschcrème och bodybutter från eleven.se (om man inte vill ha något, är det definitivt en sida att undvika!). Lime- och vaniljdoft kunde jag inte motstå:



Bilder från eleven.se.

Så nu kan jag snart bli ren och dofta gott (hoppas jag - doftdator någon?).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar