söndag, april 15, 2007

Sammanlagda lyckotjut från påskledigheten

- min familj, och numera också sambons familj, de är så rara! (Att bli bortskämd hemma hos myrmamman och myrpappan ena veckan och sedan fara ut på äventyr med sambons mamma och småsystrar andra veckan är inte alls dumt).

- Utflykter och äventyr (Paradisbadet var lika skoj nu som när jag var liten :grin:).

- Mycket god mat (ett nytt favoritrecept seglade in) och godis.

- Jag har köpt en ny fin cykel, som är så lättrampad motför den gamla.

- Goda vänner, både här och irl

- Jag vann stämplar i lyckotjutstävlingen - de låg och väntade när jag kom hem från mina föräldrar *förvånad*

- Nya fina ikea-saker och ny vårjacka

- Sol och värme

- Sambon

1 kommentar:

  1. Vilka härliga glädjeämnen du har! Grattis till den oväntade vinsten, kul med nya stämplar! :D

    SvaraRadera