torsdag, april 05, 2007

Kolonilott del 2

Hmm, bloggar är kanske inte rätt ställe att annonsera efter kolonilotter i, med jag har fått några ovanligt spännande förslag/idéer:

DrAnnika:
Ja, det får du väldigt gärna göra om du vill!

Helena: Ett slott vore ju rätt schysst, men Skåne är ju lite avlägset... Kanske om några år? Och ja, nästa vecka ska (minst) en balkonglåda inhandlas (vaddå, börja i den änden och se om jag gillar det? =) Ringa kommunen har jag också tänkt på, men vem? (Jag har kollat, och det finns ingen "kolonilottsansvarig att ringa).

Åsa:
Ja, det vore ganska roligt att ha en trädgård i en rondell! Jag och rondellhundarna =)

2 kommentarer:

  1. Hur googlar du egentligen?! Allting finns visst på nätet :-D http://www.umea.se/samhallsservice/bygga/kolonilotter.4.bbd1b101a585d7048000168853.html

    SvaraRadera
  2. *hmm* man får kopiera ända till början av datumet i kommentaren för att hela länken ska komma med *oops*

    SvaraRadera