söndag, mars 25, 2007

Lyckotjut x 2.

Lördagens:

- pysselträff! Sjukt roligt hade jag och ni får snart se min första layout någonsin!
- God middag - pizza (eftersom sambon inte gillar det har den raskt seglat högt upp på listan över smaskiga och åtråvärda maträtter ;)
- Lyxfrukost: varma mackor, smoothie, avokado... *mmm*
- Jag fick gosa med en fyra månaders bebis... Så mysigt!

Söndag:
- träffade K igen, första gången på evigheter och det var skoj! Jag ska försöka *suckar lite* hålla bättre kontakt...
- veckohandlade idag, i stället för att stressa iväg i morgon.
- Var och tittade på cyklar, det känns verkligen att våren närmar sig!

(Dagen är ju faktiskt inte slut än, så det kan bli något fler lyckotjut senare).

2 kommentarer:

  1. Anonym09:13

    Härligt! Man blir så glad av att surfa in och läsa om saker som du är glad över!

    Hoppas att du får en bra vecka!
    Kram!//Sara

    SvaraRadera
  2. Åh, vad nyfiken jag blev på din LO nu - du visar väl upp den här snart? Jag blir också så himla glad av att läsa dina listor här i bloggen :-)

    Tack för ditt inlägg i min blogg förresten - det var inte hejarop jag var ute efter med inlägget men det värmer massor att få veta att det finns folk som uppskattar en.

    Kram!

    SvaraRadera