onsdag, februari 14, 2007

Nintendo Wii

Okej, jag erkänner, förutom att jag är en pyssel-nörd (observera att detta är ett godkänt betapet-ord), så är jag också väldigt förtjust i prylar (gärna sådana som kommer i sällskap med en ac-adapter eller batterier (laddingsbara)) - ja, om ni nu inte förstått det ändå, efter att jag köpt min cr. Det som är tänkt som det senaste tillskottet är en Nintendo Wii. Vi beställde i måndags och har inte fått den än! (Jadå, jag vet att den inte finns att tillgå, men jag är van pysselleveranser, så jag tycker att den borde komma, ja, nu ;), eller möjligen igår). Vad som stör mig mest är att jag inte på Wiis hemsida (varken svensk, internationell eller europeisk) eller på Nintendos hemsida lyckas hitta några som helst uppgifter om nästa leveranstillfällen. Det enda jag sett är "första kvartalet 2007" på en återförsäljares hemsida. Kan de inte bara kläcka ur sig ett datum? (Fast iofs, dröjer det för länge innan de kommer avbokar nog folk och köper en ps3, trots prisskillnaden). Jaja, får väl spela Neopets (som för övrigt är alla hjärtans dags-söta idag) och Diablo (han är väl knappast alla hjärtans dags-söt) II så länge...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar