onsdag, januari 10, 2007

Tillbaka igen...

...dels i stan, men framförallt på det gamla vanliga jobbet. Således sitter jag åter igen och antingen läser artiklar eller försöker skriva egna. (Okej, då en hel del tid ägnas också åt (bio)statistik, vilket har mycket litet att göra med film).

Igår när jag var på stan (för att klippa mig) så upptäckte jag att Hemtex hade rea! Eftersom vi hade tänkt köpa lite nya handdukar (nej mamma, bli inte ledsen, men ljusrosa, mintgröna och kycklinggula handdukar är faktiskt inte så roligt, eller ja, roliga är de, men kanske inte så snygga).
Så här ser nyinköpen ut (samt ett par handdukar i vitt med grenmönster i ljust grönt). Förutom att handla hem halva Hemtex sortiment så var jag faktiskt och klippte mig, det blev riktigt bra (jag hade med mig en bild (på en kändis med snygg frisyr), och tja, inte blev det så likt, men snyggt ändå). Anna-Märtas Hårdesign klipper jag mig hos.

Nej, nu är det tillbaka till tangentbordet (eh)!

1 kommentar:

  1. Anonym11:41

    Jag var också på hemtex och köpte nya handukar då våra är gamla och fula :( Men nu har jag två till snygga som jag dessutom fick för 49 kronor då jag fick presentkort där i jul så det var ju skönt med två stora härliga badlakan för 49:- *s*
    Alltid skönt att klippa sig när man blir less på håret ibland!

    SvaraRadera