torsdag, januari 25, 2007

(hmm)

Dagens fundering: kan man fixa frisyren med handdesinfektion (nöden har verkligen ingen lag!)?

Dagens aha-upplevelse: nu förstår jag äntligen vad de där metallfärgade, runda sakerna som sitter i taket i kulvertarna är (neeeej, inte discokulor), det är ju för att man ska skunna titta runt hörn och slippa krocka med folk.

Dagens "jag känner mig så populär": jag blev tillfrågad om jag kunde gå jour ikväll, då den ordinarie jouren var sjuk. Det tackade jag glatt ja till! (Jag ignorerar den inre rösten som säger " det är bara för att du finns till hands" *oooohlalala*). Pengar är ju alltid bra.

1 kommentar:

  1. Man kan iaf fixa håret med ansikts-/hand-/bodylotion, och med tvål (helst flytande) eller balsam - så desinfektion går säkert bra, det med...! ;)

    SvaraRadera