lördag, januari 27, 2007

Grattiskort och nya örhängen

Japp, precis som rubriken säger har jag pysslat ihop ett grattiskort och ett par nya örhängen. Grattiskortet ska Myrpappan få, för han fyller 75 till veckan. Han är en riktigt fiskefantast, så motivet passar perfekt (min mamma och jag brukar följa med, för det mesta fiskar vi ett tag för att sedan ägna oss åt något annat - mamma stickar eller virkar och jag läser en bok =):
Photobucket - Video and Image Hosting


Sedan såg jag ett par så snygga örhängen igår på stan, så då gick jag hem och gjorde egna:

Photobucket - Video and Image Hosting

(fast kortet lämnar en del övrigt att önska. Nåja, örhängen är krångliga att fota).

Tack för alla rara kommentarer om mina andra alster! De värmer gott!

1 kommentar:

  1. Anonym21:00

    Hej där! Vilket sött kort du har gjort, och som vanligt sjukt snygga örhängen! :-O

    Du, *generad* jag har inte hunnit kolla (förrän idag) om jägarexamen i Umeå... (verkar kört i vår, men fortsätter kolla)

    SvaraRadera